Saturday, January 22, 2011

dia pggl aku 'MANGKUK' aku pggl dia 'PINGGAN' (Y)

dia pggl aku mangkuk, aku pggl dia pinggan. kira okay lh en aku pggl dia 'pinggan' ? :P
bila fikir2 balik, asl aku pggl dia 'pinggan'? asl tak pggl dia KUALI  je ?
takpe2 lain kali aku pggl dia KUALI HITAM XD  hah, amik kau !
nama budak tu Farisha, org selalu pggl dia shasha ( o.o )
awww, her name same as me xD
biasalh, perangai pn nk dkt sama, tp takda lh sama sgt ohh -- ( HAHA )
kami twin tak seiras ^^. *twin ke ? mampus ah.
shasha en, eh eh eh ni budak kuali hitam tu tau xD
susah oh kalau nama sama, takpa2 korang pggl aku asha =)
haha, shasha tu dia suka sgt cerita psl AKII dia tu. cerita yg sama dia story balik kat aku :p
HAHA * farisha jgn mrh, gurau2 je. kan kan ? *keningkening
kitorang sama kelas, tp tmpt ddk tak sama ah. kekadang dia dgt kat aku bila ada cerita yg best ;)
apa lagi eh ? dh lh, tu je aku nk cerita. ngeng + ngong = SHASHA <3
hahaahh :D

Thanks for reading ;)

0 comments:

Post a Comment

 

Blog Template by YummyLolly.com